Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lutego 2013

urodziny


Siedzę odmóżdżona nad recenzjami na luty. Książki świetne mam, filmy oglądam doskonałe, mam zapas słówek w hindi do nauczenia i impas. Totalny impas intelektualny. Nic mi nie wychodzi. Pustka. Nawet marzyć nie mam siły. Może to zbliżające się urodziny? Wielkimi krokami nadchodzi pożegnanie, pewne rzeczy się już nie przytrafią, o pewnych nie wypada nawet marzyć. O pewne rzeczy trzeba jak najszybciej zadbać. Gdzie zgubiłam 10 lat? Co dokonałam? I czy do diaska musiałam czegoś dokonać? Na co mierzy się nasze życie? Na ilość napisanych książek, ilość odkryć naukowych, ilość ugotowanych obiadów? Dzisiaj nie wiem. Pustka. Przeczytam jeszcze raz wywiad Khana na polskiej stronie króla i ukołysze mnie mądrość płynąca z jego słów. Spróbuję wyciągnąć wnioski.
http://www.shahrukhkhan.pl/artykuly_outlook2013.htm

Jutro upiekę tort dla najbliższych mi osób. Taki, który robiłam tylko na święta. Taki jak lubią. A w dzień swoich urodzin pójdę na „Nędzników” do kina. Powspominać. I spróbuję popchnąć jakoś te taczki do przodu.

Dziś uzmysłowiłam sobie, że czas skończyć kupować kolejne dżinsy, kolejną krótką kurtkę sportową, spojrzałam w lustro. I chyba zobaczyłam obcą babę, nie ja tej pani nie znam. Kto to do diabła jest? I co ta pani robi w moim życiu? Jest. I może czas ją zaakceptować.

7 komentarzy:

  1. załóż małą, wioskową biblioteczę, taką z kawą i dobrym słowem

    OdpowiedzUsuń
  2. No coś ty. Co ci biedne dżinsy zawiniły? Na kostiumiki je zamienisz?;-)
    Kasiu kochana, niech Ci się w tym kolejnym roku Twojego życia przytrafia samo dobro.
    Trzeba pomalutku myśleć o dorocznym urodzinowym sabaciku- co Ty na to?
    Ściskam mocno. Piękna jesteś, mądra, dobra, a do tego jeszcze inteligentna i z poczuciem humoru- czego jeszcze więcej byś chciała? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No coś ty. Co ci biedne dżinsy zawiniły? Na kostiumiki je zamienisz?;-)
    Kasiu kochana, niech Ci się w tym kolejnym roku Twojego życia przytrafia samo dobro.
    Trzeba pomalutku myśleć o dorocznym urodzinowym sabaciku- co Ty na to?
    Ściskam mocno. Piękna jesteś, mądra, dobra, a do tego jeszcze inteligentna i z poczuciem humoru- czego jeszcze więcej byś chciała? :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak zorganizujecie ten sabat to ja, jako wiedźma się wpraszam.
    Rób to co sprawia Ci radość. Żyj tak jak chcesz. Noś to co lubisz. Będzie dobrze.
    I wszystkiego najlepszego Kasieńko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne przemyślenia - te dżinsy, ten kucyk, cholerka, chyba się z lekka ośmieszam??

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co ja nie wiem już sama. Parę dni temu obejrzałam "Son of Saardar" z Juhi Chawlą.I wcale jakoś zapomniałam, że ona jest starsza ode mnie.Chyba jednak zostawię te dżinsy. Zresztą nawet jak zaplanuje zakup garsonki i tak kupię kolejne spodnie. Silniejsze ode mnie. Nienawidzę sukienek, kwiatów ciętych, drogiej biżuterii. Kocham książki, sarii, szklane korale i święty spokój.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, skąd ja to znam ..ale staram się iść do przodu, dni mijają jak szalone, nie mam czasu dla siebie, ale kolejne kroki robię ..

    OdpowiedzUsuń