Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lutego 2013

nominacja


Zasady  (bezczelnie, z uwagi na wrodzone lenistwo skopiowałam z bloga Magik

1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu .

2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.

3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.

4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.

5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Ad.1

Niniejszym dziękuję MagIk za nominację, bardzo mi miło.

Ad.2
 

Ad.3. Siedem faktów na mój temat:

- Nie umiem się ładnie ubierać. Idę do sklepu po coś na przyjęcie i wracam z kolejnym golfem i dżinsami.

-Uwielbiam spać. Mogę zasnąć w każdym miejscu i o każdej porze, nawet chwilę po ośmiogodzinnej przespanej nocy. I po dużej kawie też śpię.

-Zawsze chciałam być bardzo chudym rudzielcem z zielonymi oczami.

-Żałuję, że mając lat 20 nie wyjechałam do Indii, chociaż miałam taką możliwość.

-Chciałabym znać tamilski, telugu, perfekcyjnie mówić po angielsku i jeździć na motorze.

-Kocham bazary, takie jak w Turcji. Uwielbiam się targować, rozmawiać ze sprzedawcami. Mogłabym godzinami chodzić, wąchać owoce, warzywa, oglądać ryby i owoce morza.

-Jestem tolerancyjna, nie toleruję jedynie braku tolerancji i zastanawiam się czy jednak w związku z tym mogę pisać, że jestem tolerancyjna.

Ad.4.

Nominować 15 blogów? Z tym mam problem, bo muszę najpierw spytać te osoby czy chcą. Spróbuję.
Nominuję Ulcika: http://kuchnianawzgorzu.pl/, bo lubię jej przepisy i często z nich korzystam
Nominuję Ewę: http://horylka.blogspot.com/, bardzo cenię sobie jej wpisy o dzieciakach, a przy okazji Ewa jest wszechstronna i bardzo mądra.
Nominuję Dorotkę:http://gertrusia.blox.pl/html, bo jej wpisy mobilizują mnie do działania
 

2 komentarze:

  1. Ad1 - to nie to, że nie umiesz się ubrać. Umiesz się ubrać... wygodnie! :)
    Ad2 - to Ci zazdroszczę. Od ponad pół roku nie przespałam normalnie ani jednej nocy.
    Ad3 - oj Ty... niepoprawna Aniu z Zielonego Wzgórza!
    Ad4 - ja tego nie żałuję. Inaczej bym Cię nie poznała :)
    Ad5 - O jeeesu... to ja przy Tobie jawię się jako nudna emerytka.
    Ad6 - Wbijaj się do NL. Bazary się tu trafią i pomożesz mi wytargować ukochane autko :)
    Ad7 - po roku pracy jako pokojówka moja tolerancja przeminęła z wiatrem. I se ne vrati.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Samoocena mi wzrasta :D

    OdpowiedzUsuń