Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 lutego 2013

Wypad do kina


Takie szczęście jak ja mam to nikt nie ma.

 Urodzinowy wypad do kina szczegółowo zaplanowany: Bonarka, a tam pralnia, kino, obiad, ciacho. Wybraliśmy się na „Les Miserables”. Spodnie w pralni, a my w kinie.

 Po godzinie patrzę na zegarek, chociaż dokładnie wiem ile trwa film, muzykę znam doskonale, widziałam od kulis, co najmniej 50 spektakli, jeśli nie więcej. I nigdy mi się nie nudziło. Tym razem jednak patrzę na papierowe postaci i nic nie rozumiem. Nie czuję konfliktu między Jeanem Valjeanem a Javertem. Wzrusza mnie Fantyna, ale nie do łez. Cosetta śliczna, jak każde dziecko, nieźli państwo Thenardier, ale nie idealni. Marius paskudny, brzydki. Enjorlas świetny, ale to trochę za mało.

 I wreszcie emocja. Wyłączyli światło w kinie. Brak prądu. Koniec seansu. Spodnie utknęły w pralce.

Na szczęście zwrócono nam za bilety. Nie mam ochoty na powtórkę seansu w całości. Niestety. Pojadę tylko po spodnie.

Smutno mi trochę. Poczytałam inne recenzje. Wszyscy są zachwyceni. Cóż, mnie nie zachwyca. Być może wspomnienia i emocje z teatru są niezastąpione i kino ich nie jest w stanie przyćmić.

7 komentarzy:

  1. Kasiu, ze starych dobrych czasów pamiętam, że więcej emocji i wrażeń wywoływało u mnie to co się działo za sceną. I cieszę się, że czasem, dzięki Tobie dane mi było powąchać scenicznego kurzu... Nie tęsknisz za teatrem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tęsknię. Mam jednak nową pasję i zapominam.W zacnym gronie postpozycji w hindi gubię moje tęsknoty.

      Usuń
  2. nie pierzesz sama spodni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze to nie najlepsze miejsce, ale chwilowo tak mi najszybciej, a moze i inni skorzystaja.
    Nie wiem czy znasz ta strone http://www.verbix.com/languages/hindi.shtml
    odmiany czasownikow w roznych jezykach (dla Ciebie link do hindi). Mozna zainstalowac tez skrot na puplicie - vide download.
    Mam nadzieje, ze sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, pozwoliłam sobie wyróżnić Twojego bloga. Nie wiem czy bierzesz udział w takich zabawach. Jeśli tak, to szczegóły są na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. no tylko ja nic nie widzę na twoim blogu, muszę mieć hasło, czy mam coś źle ustawione?

    OdpowiedzUsuń