Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 31 grudnia 2013

na przełomie 2013/2014


Stary rok dobiega końca, Nowy niesie nowe: postanowienia, plany, marzenia, pragnienia itp. Tylko jak to bywa zwykle i tak wkroczymy ze starymi przyzwyczajeniami, co pozwoli tylko częściowo, albo nawet wcale nie zrealizować tego, co sobie w związku z nowym obiecaliśmy.

Oczywiście ja mówię cały czas o sobie, ale tak próbuję uogólniać, w ramach samousprawiedliwienia się.

Ja nie wiem czy 1 stycznia to dobry czas na początek nowego. Zazwyczaj mam totalnego doła z niewyspania, bo czekałam na Godota (widział ktoś ten Nowy Rok o 24?). Czasem nie tylko z braku snu mam zjazd i parcie na dalszy sen, byle do końca bólu głowy.

A jeśli nie mam wszelakich dolegliwości około noworocznych to szlak mnie trafia, bo nowe lubię zacząć od czystego, a prania podobno nie robi się w Nowy Rok. Nie prasuje się, nie myje podłóg itp.

To zaczynam nowe od 2 stycznia, co jest od 7 lat dobrym dniem i powodem, bo faktycznie te 7 lat temu Nowe się stało. Nowe teraz chodzi do szkoły i jest nieźle uparte jak na koziołka przystało.

Tak, 2 stycznia to dzień Młodego i po części nasz, jako dumnych rodziców. Jednak w związku z tym jakoś tak mi się zmiany przesuwają w czasie na po kolejnym święcie.

Tym razem będzie inaczej szepcze moja wolna wola. Rozsądek kpi popijając drinka z palemką. No a ja mówię: zobaczymy.

Lecimy małymi celami. Byle konsekwentnie i do przodu.

Życzę Wam tego, czego i sobie najbardziej życzę. Zdrowia, zdrowia, zdrowia. Poczucia sensu. Odkrycia, gdzie jest to, co daje nam szczęście. Realizacji zamierzeń wbrew małym i wielkim przeciwnościom. Mocy i energii. Poczucia, że to w nas jest siła, miłość, szczęście a nie w…..tu wpisać najbardziej wkurzające reklamy znanych marek od młodości, szczęścia, zdrowia itp.

Bawcie się jak każdy lubi w tę Sylwestrową Noc, a ranek Nowego Roku niech niesie nowe, lepsze ja.

 

 

8 komentarzy:

  1. Pani Kasiu duzoo uśmiechu i zadowolenia z chłopaków :0))

    OdpowiedzUsuń
  2. mówiłam, że nie wolno prać, mówiłam. Właśnie zalałam łazienkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech się spełni!!
    a dlaczego nie wolno prać;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz nie pamiętam, ma to jakiś związek chyba z tym, że nic nie może się suszyć na sznurkach. Takie tam przesądy, które dotarły do mnie jedym uchem, drugim wyleciały, ale został ślad, jak z czarnym kotem. Niby nie wierzę, ale jednak.

      Usuń
  4. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia, zadowolenia, radości i aby Kasiu spełniły się wszystkie Twoje marzenia i pragnienia:)

    No i oczywiście wszystkiego najlepszego dla Lu w dniu urodzin, samych fajnych zabawek, dużego tortu i spełnienia marzeń.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. pamietam ten dzień sprzed 7 lat, trwałysmy w oczekiwaniu, ktoś słał smsy ze szpitala, że już za momencik....
    ale ten czas biegnie...
    na Lucjana czekali z niecierpliwoscią rodzice, dziadkowie i tabuny wirtualnych ciotek
    niech kolejne lata będą równie szczęśliwe, a jubilat rośnie zdrowo :)

    malgog

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucjanku sto lat, spełnienia marzeń , wspaniałych prezentów urodzinowych, zawsze uśmiechniętej buzi ! hannah

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, dobrego roku dla was:-) A dla Lu gorące urodzinowe uściski od nas wszystkich- niech mu się szczęści w życiu, zdrowia i energii niech mu nie zabraknie, niech rośnie coraz mądrzejszy i wyrasta na dobrego człowieka. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń